🙋Masz dość klientów czekających w nieskończoność na połączenie, skrzynki pełnej nieprzeczytanych maili i czatów, na który nikt nie nadąża odpowiadać?


To sygnał, że czas działać - i przekazać pierwszy kontakt sztucznej inteligencji. Podczas naszego webinaru pokażemy, jak AI może realnie odciążyć Twój zespół, zautomatyzować obsługę klientów kontaktujących się za pomocą telefonu, maili i czata oraz poprawić doświadczenie klientów bez konieczności zatrudniania dodatkowych osób.


Pokażemy, jak AI działa w praktyce - nie w teorii. Podczas webinaru zobaczysz, jak nasze narzędzia AI - od inteligentnego Mailbota, przez moduły QA i STT, aż po Daktela Copilot - wspierają codzienną pracę zespołów. Pokażemy Ci przykłady z życia, zademonstrujemy konkretne funkcje i podpowiemy, jak efektywnie wdrożyć te rozwiązania w Twojej organizacji.


🚀 Gotowi na biznesową rewolucję? Dołącz do nas i odkryj, jak dzięki nowej wiedzy i inteligentnym narzędziom Twoja firma przejdzie z chaosu do perfekcyjnie zautomatyzowanej obsługi klienta - szybciej, niż myślisz!



Dni
Godzin
Minut
Sekund

14 październiika, godzina 11:00

Start Webinaru za:

ZAPISZ SIĘ NA WEBINAR

#2: Praktyka w działaniu: od Mailbota po Daktela Copilot

AI W NATARCIU - OD SŁUCHAWKI PO SKRZYNKĘ MAILOWĄ

ImageImage

🎁 Podczas Webinaru konkurs z nagrodami - do wygrania kilka pakietów specjalnych nagród 🎁

Podczas Webinaru zaprezentujemy:

Mailbot AI - automatyczna obsługa skrzynki mailowej, szybsze odpowiedzi i mniejsze obciążenie konsultantów.

AI QA & STT - kontrola jakości w oparciu o transkrypcje i automatyczne analizy rozmów.

Daktela Copilot - wsparcie agenta w czasie rzeczywistym, podpowiedzi i automatyzacje poprawiające jakość kontaktu.

ImageImageImage Image

Demo na żywo - zobacz działanie rozwiązań AI w praktyce i zainspiruj się do zmian w swojej firmie.

Prelegenci

Mateusz Goc

Bussines Development Manager, Daktela

W Daktela Polska koncentruję się na strategicznym rozwijaniu relacji biznesowych. Moje zadania obejmują zarządzanie projektami, dogłębną analizę potrzeb naszych partnerów oraz efektywne negocjacje, które prowadzą do tworzenia spersonalizowanych strategii dostosowanych do indywidualnych wyzwań i celów współpracujących z nami firm.

Łukasz Kanigowski

Delivery & Support Engineer, Daktela Polska


Dowożenie innowacyjnych projektów w Dakteli to dla mnie nie tylko praca, ale i pasja. Obszary związane ze sztuczną inteligencją oraz automatyzacją zgłębiam zarówno zawodowo, jak i prywatnie. Szczególnie interesuje mnie optymalizacja procesów biznesowych z wykorzystaniem modeli językowych i wizyjnych.

Daktela contact center to oparte na chmurze rozwiązanie call center z natywną obsługą wielu kanałów komunikacji OmniChannel w jednej aplikacji internetowej - telefon, e-mail, helpdesk, Webchat, SMS i sieci społecznościowe.

Image

Skontaktuj się z nami


Daktela Polska

Telefon: +48 221 530 460

E-mail: daktela@daktela.pl